Bye, bye, Montréal

Ja, då var det alldeles snart dags att lämna min lilla studio för i år. Om allt går som planerat, är jag hemma om knappt ett dygn.
 
Jag utlovade ett inlägg som beskrev mina kurser...och jag hade även planerat ett blogginlägg kring mina yogaäventyr. Vem vet, kanske kommer det inlägg om det trots allt, även om jag gissar att jag kommer att hålla mig borta från datorn under julen (för jag är ju så online annars...hehe).
 
Som avslutning bjuder jag på ännu en av mina fyndiga idéer. Vem behöver kylskåp?
 
Kramar!

Kommentarer
Jenny säger:

Familjen Kaos tackar ödmjukast för julkortet och fnitterattacken!
Ses på tisdag. Flyg försiktigt!
Kram

2013-12-19 | 20:28:26
Lotta säger:

Du är så fyndig! Nu förstår jag varför fönstren i Montreal är dubbla!

2013-12-19 | 20:30:01
Bjuhr säger:

Smart idé! :D
Ses i jul! :D

2013-12-20 | 18:28:27
Kristina Värn säger:

Tack för julkortet och välkommen hem Kram

2013-12-21 | 10:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback