En helt vanlig torsdag

Varför inte sätta lite guldkant på en helt vanlig torsdagskväll? Varför inte sätta lite guldkant på hela dagen. Jag har mer eller mindre börjat ta jullov. Skrev en plättlätt tenta, har en oproblematisk i morgon...och ja, en diskussion på måndag förmiddag som jag inte är särskilt orolig över. Dessutom fick jag förutom en fin frippa (som inte är lämplig utomhus i -10 grader) ett gratis Essienaggellack, så Commensalmuffins två dagar i rad känns inte längre som så stora utgifter (de måste ha laddat dem med något beroendeframkallande).
I'll be home for christmas...om en vecka sitter jag på planet! Måste dock erkänna att jag är lite nervös. Har jag missat något? Är det något jag borde göra innan jag åker? Kommer jag att ta mig till flygplatsen i tid? ..och framförallt; kommer jag att kunna njuta när jag väl kommer hem?
 
Vackra Grannen! Han är fin i sin enkelhet, dock fäller han mer än mig, vilket innebär att han strax är naken. Lite pynt kan med andra ord vara på sin plats!
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Vem har gjort den fina frisyren på dig? Härligt med gratissaker:-) Unna dig hur många muffins du orkar och vill! Om du glömmer något inan du åker hem så vad gör väl det om hundra år? Sex dagar kvar!!!!

Svar: <3<3<3
ernsta.blogg.se

2013-12-14 | 17:29:46
Kristina Värn säger:

Vad fin Du är ät mycket godsaker så Du får rum med mer när du är hemma i Svedala Saker är till för att glömmas ibland men Du har nog koll på läget vi ses snart Kramar

2013-12-15 | 16:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback