Ännu en uppdatering

Volymmässigt den minsta fruktlådan hittills, och med tanke på att jag varken är ett stort fan av potatis eller vitlök skulle man kunna tro att jag inte var så pepp. Spenaten fick mig dock att utbrista i ett mindre glädjetjut, liksom sellerin. Önskar dock fortfarande att det var Fairtradebananer. Jag får helt enkelt göra lite lobbying.
 
För övrigt fick jag äntligen post igen! Igår damp ett trasigt, men underbart paket upp. Nu kan jag äntligen få lite mysstämning i min studio, tack mamma!
 
Kram till er alla
 
 
 

Kommentarer
Papipupp säger:

Ja det va inte mycket i den lådan du.
Hoppas stora brevet inte gick sönder för mycket bara.

2013-11-21 | 20:42:07
Lotta säger:

Förutom vitlöken var det väl ok i lådan, vännen? Men du, använd den till att skrämma bort varulvar eller nåt! Prata med din lärare, han/hon=hen verkar ju va inne på sånt;)Varsågod gumman, paketet menar jag. hoppas det värmer ;)bildligt talat. Fan, vad jag får till det ibland!

2013-11-22 | 17:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback