Halloween

 
Gissa var det guldiga draperiet, tyllen, hatten, vingarna samt vykorten kommer ifrån...
...och så ett bevis på att jag, mot alla odds, faktiskt orkade ta mig ut. För en gångs skull, haha.
...och så har jag lärt mig av mitt misstag. För tre år sedan såg jag en underbart vacker plånbok. Den fanns inte kvar efter jul. Beatrice och jag gjorde ett besök på Dix Milles Village, min favoritbutik för övrigt, och där hittade jag den. Mycket annat fint också förstås, men det fick stanna där, för denna gång.

Kommentarer
Lotta säger:

Söta älvor :) Bra att du lärt dig att passa på at handla och inte vela så mycket :)

2013-11-05 | 19:49:41
Papipupp säger:

Plånboken lär nog snart hamna i ett paket från jultomten.

Svar: Varför? Jag vill ju använda den nu när jag faktiskt har köpt den. ;) Den är inte kvar i affären, pappa.
ernsta.blogg.se

2013-11-06 | 08:47:05
Kristina Värn säger:

Söta älvor det där undrar var de kommer ifrån ? Kan det vara Sverige :-)

Svar:
ernsta.blogg.se

2013-11-06 | 17:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback