Inte så praktiskt...

SPLASCH! Ja, det var så det lät när jag klev utanför dörren i morse. En nordbo som jag borde vara bättre utrustad på fötterna. Mina älskade kängor, som jag har prisat för att stadigt bära mig över alla typer av underlag, har dessutom mött sin fiende; betong. Blöt betong, snarare. Snorhalt! Dessutom vill de ge min vänsterfot lite extra luft, då dragkedjan har börjat att kinka.
 
Inte så praktiskt!
Kalla fötter lämpar sig dock att bli värmda inne på ett mysigt café. Ovan, söndages pluggutsikt från Mamie Clafoutis loft. Ät det inte en chokladsmet jag ser där nere? Jag älskar detta bageri.
 
Kramar!
  

Kommentarer
Lotta säger:

Jaha, så du är en av dom som satt spår i betongen! OCH smygtittar på chokladsmeten bakom växterna där den försöker gömma sig! Nae Lovisa! Det trodde jag aldrig om dig ;)

2013-11-28 | 18:55:54
Papipupp säger:

Spårbart är ju ditt motto eller hur? <3

2013-11-28 | 21:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback