Jag vill inte skrämma er...

...men första sidan i dagens Metro var tillägnad min skola, eller snarare det faktum att antalet använda sprutor som upphittas i och utanför skolan ökar. Lösningen? Installation av låsta uppsamlingsboxar, för just dessa. I artikeln intervjuas en student, som berättar att det inte är helt trevligt att mötas av sprutor och blod när man går på toaletten. Jag kan hålla med, även jag det inte har hänt mig ännu. Å andra sidan, är det inte mycket trevligare att gå förbi någon "in action", just utanför sitt boende.
 
Morgonens hisskompis var trevligare. En säck ris. Han skulle dock åka upp en våning till, så vad som till slut hände med honom vet jag inte.
 
Kram
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Sötis! Stötte inte på rissäcken alltså? Och han frågade dig inte något heller? Du börjar tappa det gumman! ;) Otrevligt om sprutorna och blodet dock. Hoppas att det blir bättre.

Svar: Det var nog mer jag som stötte på honom..Han var lite..frånvarande.
ernsta.blogg.se

2013-11-23 | 12:50:17
Papipupp säger:

Lite säckig va den ju rishögen där i hörnet.

2013-11-23 | 12:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback