Kvantitet före kvalitet

Efter alla besök på Coras var det dags att testa ännu ett frukostställe. Om Cora lider brist på Fairtradekaffe, ekologisk frukt och är en typiskt standardiserad, amerikansk kedja, så har Eggspectation skruvat upp volymen ännu mer. Ja, ni hör ju namnet. Eftersom jag rörde mig lite mer väster ut i stan betydde det även att de övriga frukostgästerna som tids nog ramlade in, mestadels talade engelska och var ungefär tre gånger min storlek (nu var jag snäll, fast jag vet inte vems storlek jag försökte försköna!).
 
Nu lät jag väldigt negativ, för det var en riktigt trevlig morgon! Trevlig personal, kaffet flödade.. Om möjligt ännu mer än på Coras. Jag hann nog inte ens dricka upp en tredjedel av koppen innan den var full igen. Mindre bra för magen dock.
 
Annars så närmar sig vintern - det skulle inte förvåna mig om det snart är vitt ute!
 
Kram, allihopa!
 
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Aha! Det var där vi skulle ha varit för att se "stora" människor alltså. Bra att du hittat fler ställen att käka på. Ombyte förnöjer sägs det:-)

2013-11-24 | 09:30:24
Kristina Värn säger:

Mmmmmmmmmmmmm ser gott ut Härligt med kaffe som flödar, kanske hade jag platsat bland de större människorna och känt mig som hemma Ha det gott Kramar Ps snart är det jul )

2013-11-24 | 09:49:43
Papipupp säger:

Fin fruktskål då. Men vad är den andra bilden för någe då? Fotspår av en dino eller?

Svar: SNÖ!
ernsta.blogg.se

2013-11-24 | 21:07:04
Bjuhr säger:

Vad bra att inte alla är korta!? Eller var de bara stora på andra hållet?

Svar: Det var nog snarare åt andra hållet...
ernsta.blogg.se

2013-11-27 | 01:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback