CRAPAUD - Årets skörd

Le collectif de recherche en l’aménagement paysager et en agriculture urbaine durable CRAPAUD är en forskningsgrupp/stedentförening vid UQAM , Universitetet jag läser vid. De är riktiga fenor på det här med urban odling och har dessutom ett antal bikupor under sina vingar (nej, det var ingen medveten ordvits). Självklart stöttar vi detta, och idag fick en burk av årets honungsskörd följa med hem.
 
www.crapaud.uqam.ca
(Mormor, det var denna honung jag nämnde i brevet! Jag tar med en burk hem så kan vi baka kanadensiska kubb till jul.)
 
 
 

Kommentarer
Papipupp säger:

Ser god ut den där honungen.

2013-10-04 | 12:15:54
Lotta säger:

Genomskinlig honung, är den flytande? Ser verkligen god ut.

Svar: Opastöriserad...och full av hasch säkert!
ernsta.blogg.se

2013-10-04 | 18:28:48
Kristina Värn säger:

Det blir alldeles utmärkt vi slår våra kloka huvuden ihop och bakar världens bästa kubb Kram

Svar: Det ser jag fram emot! Kram
ernsta.blogg.se

2013-10-05 | 16:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback