Lista #1

Mikropaus och dagens önskelista.
 
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Bra med Micro paus gumman. Här är min lista för dagen;
1.Läsa din blogg :)
2.En ny Allt om Trädgård ;)
3.En chokladbiskvi ;).

Svar: Fusk, din lista handlar inte om saker du vill ha!Ok, här kommer min dagslista...
1. Hämta en stor gratiskaffe
2. Ta en ledig eftermiddag
3. Ramla in på ett 10-årsjubileum av en yogastudio och få smaka på vegan-och glutenfria bakelser. Mums!
ernsta.blogg.se

2013-10-10 | 18:51:35
Cecilia säger:

Men hallå! Du har ju också en blogg, blir ett bokmärke på sidan, hit kommer jag tillbaka. Kram!

Svar: Jag måste ju också dela med mig av mina kaffeupplevelser!
ernsta.blogg.se

2013-10-10 | 21:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback