Överbelastning

Denna vecka har jag försökt betala tvättmaskinen med portkortet, låst in mina nycklar på rummet...och ett dussin till misstag som har fått mig att känna det som om ordet "idiot" står skrivet i pannan. Undrar om det är att hjärnan har frysit på grund av kylan (jag bävar för vad som komma skall) eller det faktum att jag, igår (torsdag), äntligen skrev den sista mitterminstentan.
 
Dessa kort har jag hunnit samla på mig under mina första två månader i Montréal...Är det konstigt att hjärnan får kortslutning?
 
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Hjärnsläpp, brukar komma som ett brev på posten när det är för mycket att hålla ordning på hjärtat! Ta det nu lugnt, snart kommer vi!!!!

2013-10-26 | 13:21:45
Papipupp säger:

Välkommen in i vuxenvärlden gumman.
Där släpper hjärnan ofta och mycket.
Tror det sakas lite kramar från mami å papi där.

Svar: Ja, det är det brist på!
ernsta.blogg.se

2013-10-26 | 18:47:21
Papipupp säger:

Då ska vi ta med oss en massa kramar och pussar till dig.

2013-10-27 | 14:01:26
EvaLena säger:

Från oss också :)
Är det nåt du behöver eller vill ha som jag ska skicka med ?

Svar: En fungerande hjärna? ;) En massa hälsningar räcker långt!
ernsta.blogg.se

2013-10-27 | 22:13:59
Kristina Värn säger:

Tur annars skulle det bli överhettat :-) Tack kära Lovisa för det fina kortet till min födelsedag blev jätteglad och nu sitter det en fin magnet på kylskåpet. Kramar i mass och som Eva säger säg till om du behöver vill ha ngt.

Svar: Varsågod! =) <3
ernsta.blogg.se

2013-10-28 | 13:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback