Sverigebesök

 
Montréal gör sig beredd på att möta sin idol, den 24 oktober kommer hon, kvinnan vars namn är värdig både chokladdryck och plastbackar här i Québec. Förhoppningsvis kan hon lära mig ett och annat om att leva som student då hon har erfarenhet av korridorsliv. Det innebär också att jag inte kan smita från Halloweenfirandet. Dags att börja tänka på outfit med andra ord!
 
...och den 7 november kommer mami och papi. I över två veckor kommer jag med andra ord ha tillgång till personliga assistenter. Härligt!
 

Kommentarer
Bjuhr säger:

Nawww vad gullig du är Lovisa!:)
Vi ska va bäst utklädda! Jag har planer på att ta med mig några saker här hemifrån :P

Svar: Spännande! Jag har planer på att ta mitt lakan och helt enkelt vara spöke..alternativt svepa in mig i mina guldgardiner och komma som gudinna...förresten har jag stora genomsskinliga plastpåsar till ingen nytta. Kanske ska blåsa upp en sådan och helt enkelt vara en glaskula?
ernsta.blogg.se

2013-10-02 | 23:09:04
Lotta säger:

Kul! Ser fram emot att ta del av era utstyrslar. En tanke är ju att Beatrice är en sån där chokladförpackning ;) Men det ska väl vara scary förstås. Tänk sockret i den så ryser du Lovisa, mooowahhh, mooowahhh.

Svar: Vem bryr sig i socker när det är fettfritt? Jag är Kanadensare nu vet du. Socker, sirap, mailt, honung, who cases, bara det är fettfritt.
ernsta.blogg.se

2013-10-03 | 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback