Bonne Boîte Bonne Bouffe

 
Onsdag och äntligen dags att hämta upp min Bonne Boîte! Fakultetens studentservice har flera projekt, detta är ett av dem. Varannan vecka framöver kommer jag att kunna ta med mina tygpåsar för att fylla med frukt och grönt. De har dessutom kontakt med lokala bönder (eller ja, så lokala det kan bli med tanke på att vi befinner oss mitt i en stad) och säsongsanpassar så gott det går. Sju dollar för allt detta, en snabb titt på Forex ger er 45,67 kronor. Överkomligt!
Så...Vad ska jag ta mig till med majskolvarna? Jag har kastrull och stavmixer...och kassa knivar. Några idéer?

 

Kommentarer
Bjuhr säger:

Koka majsen såklart! :) Är supergott :D

2013-09-28 | 11:34:55
Bjuhr säger:

PS. Kolla titanpad DS.

2013-09-29 | 12:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback