Dagens topp

1. Vägvisaren nummer 1
I Sverige har jag en tendens att dra till mig vilsna, utländska turister. Tydligen syns mitt dåliga lokalsinne inte utåt. Inte trodde jag att detta skulle följa mig över atlanten, men jodå. Idag har jag blivit frågad om vägen till både rue Berri och Old Port. Det bästa av allt - jag kunde hjälpa dem båda!
Nej, jag är inte svensk.
 
2. Cadueax
Innan papi åkte hem fyllde vi mitt kylskåp med varor från IGA. Då fick jag en liten signatur på mitt kvitto, då gåvan jag var berättigad till var slut. Eftersom mitt kylskåp inte är så värst stort var det dags för påfyllning igen. Spänningen var olidlig - vad kunde den lilla presenten vara?
Pudding!

3. Tystnad...typ
För tillfället; ingen musik, inga sirener...bara kylskåpet som brummar...och ljudet av en basketmatch. Efter ännu ett besök på IKEA (lördag, behöver jag säga något mer?) ska jag strax krypa till kojs.
 
God natt, snart god morgon och trevlig söndag!

Kommentarer
Lise-Lotte säger:

Inte svensk ett dugg! Du ser väl välinformerad ut antagligen eftersom folk hoppar på dig med frågor :)

2013-09-01 | 16:07:30
Anonym säger:

Yommi med pudding. Eller inte

2013-09-01 | 16:11:10
Papipupp säger:

Smarrigt då. Synd att jag missade den då.

2013-09-02 | 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback