...knyta sig

Söndag, Montréal Marathon, lite regn, lite sol. Trots att jag inte hörde till skaran som fick t-shirt och medalj, har halva min dag resulterat i många bilder (löparfria). En massa trevligt skådases genom linsen på min kamera, och jag insåg att min blogg snarare fylls med bilder än kulturkrockar. Därmed lovar jag att under veckan som kommer bjuda på lite bilder, men också knåpa ihop min lilla lista på annorlunda sätt att möta sina dagar på.
Ta hand om er så länge, nu behöver jag sova.
 
Fast jag kan inte låta bli att lägga upp en till bild...alldeles strax. Dagens upplevelse!
 
 

Kommentarer
Papipupp säger:

Natti natti på dig.

2013-09-23 | 22:03:42
lLottall säger:

Alltid kul att se dina bilder :)

2013-09-25 | 14:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback