Le renard roux

 

Kommentarer
Papipupp säger:

Var hittade du räven då min vän?

Svar: Jean Drapeau - parken, vi biodomen..på andra sidan vattnet. Blev lite rädd när den kom så fruktansvärt nära, lite sorgligt är det också. Att de är så oskygga.
ernsta.blogg.se

2013-09-23 | 22:02:08
Lotta säger:

Fin, synd att det inte var en älg ;) Proffsbild!!!

2013-09-25 | 21:14:55
Bjuhr säger:

Tjo!
Jag har nu fått csn och får min lön imorgon, så vi kan bestämma datum o så om du vill?

Det kanske är krångligt att prata här också hela tiden. Det finns en sida, titanpad.com , där man kan prata med varandra utan att registrera sig!
Kolla om du kan skriva här; http://titanpad.com/V1xQS1Zts4

Svar: Woho! Skoj! Du råkar inte ha skype? Isåfall kan du ju lägga till mig... Gör man det via maile? Har [email protected] i alla fall. Annars kan vi köra på TitanPad! Är ju 6 timmar efter, men du är ju kvällspigg och jag morgonpigg.;)
ernsta.blogg.se

2013-09-26 | 12:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback