VAD FAN?!?

Ja, nu var det ju inte riktigt så jag hade börjat detta inlägg... Medans bilderna laddades upp tänkte jag slänga ett öga på Ellefsens hemsida, ni vet, det mysiga "skandinaviska caféet", där jag har spenderat ett par mysiga söndagsmorgnar. Förra söndagen blev ett undantag, men med två färska brev att svara på var det ingen tvekan om hur jag skulle börja morgondagen. Att de har stängt igen kom alltså som en chock. Fan, var ska jag ta vägen nu? Just söndagar är lite svårt, få ställen som inte heter Mc Donalds eller Starbucks öppnar tidigare än elva.
 
Nej, nu blev jag ledsen på riktigt. Det positiva är väl att jag spar pengar genom att äta frukost hemma...och att jag upptäckte innan. Jag vet inte om jag är så bra på att klara av motgångar just nu, så även om det kanske kan verka som en obetydlig sak, vet jag inte om det här var det bästa sättet att avsluta min lördagkväll.
 
Jag hade tänkt skriva ett inlägg om dagens äppelplockning, men jag tror jag går och lägger mig istället.
 
Ha en trevlig söndag!
 

Kommentarer
Papipupp säger:

Tråkigt att höra att ditt caffét har stängt.
Hoppas du inte går upp i limningen för det bara.
Mailar dig lite mer bilder från festen.

Kramis.

Svar: Tyvärr tog jag väldigt illa upp...Inte för bilderna dock!
ernsta.blogg.se

2013-09-29 | 13:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback