Deprimerande komiskt

Jag insåg just hur komiskt det är, att ett inlägg där jag står med vinterparkas i vitt landskap följs av ett där väderleksrapporten säger 24 grader. Denna komik är ett stående inslag i mitt liv, ungefär så varierande min sinnesstämning under en dag. Dessutom verkar jag ha dragit på mig en virussjukdom som gör att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Så typiskt, det gör ont, och jag tror att jag struntar i de sista tentorna. Vad allt detta har att göra med varandra?
 
Jag är redo att komma hem. Jag behöver det.

Kommentarer
Lotta säger:

Som sagt, svängigt värre, både i väder och känslor! Lagom verkar inte finnas i den Kanadensiska vokabulären ;) Härliga upplevelser ändå.

2014-04-14 | 18:45:06
Jenny säger:

Krya, krya!!
Snart är du hemma igen. :)

2014-04-15 | 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback