En helg i Québec CIty

Äntligen fick jag beblandas med lite hus på marknivå, prata svenska och vistas i ett mer "riktigt" hem. I fredags kväll hoppade jag på bussen och drog 25 mil norrut för att hälsa på en av mina klasskompisar som pluggar i Québec City. Jag tackar Sara för sällskapet, det var verkligen en bra paus och uppladdning inför sista rycket!
 
Själv tog jag inga bilder, men jag lyckades fastna på en. Underbar promenad längsmed Fleuve Saint-Laurent.
 
Tillbaka i min lilla studio. I morgon är det "Cocktail Au Revoir", det vill säga ett litet farväl-event för oss utbytesstudenter. Jag sade ju att det närmar sig!
     Idag har jag dessutom suttit utomhus och pluggat, trots relativt molnigt/disigt. Ja, kanske kan våren anlända även till Montréal.
 
Kramar, från en smått panikartad Lovisa
 
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Härligt! Fin du är!

Svar: Jag älskar dig!<3
ernsta.blogg.se

2014-04-10 | 17:55:50
Papipupp säger:

Min fina dotter.
Stora kramar ska du ha.

2014-04-11 | 18:04:45
Kristina Värn säger:

Fina Lovisa snart så ses vi ha det gott Kramar

Svar: Snart ses vi, som jag längtar! Kram
ernsta.blogg.se

2014-04-13 | 12:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback