Fredag

Trots underbar vårsol blir det allt olidligare - jag flyter mest omkring och känner mig stressad över grupparbeten och sluttentor. Denna helg flyr jag därför norrut - till regnet och Québec City. Jag ser fram emot att träffa Sara, prata svenska och pausa lite från mitt vanliga "flyta omkring".
 
Fredagens citat kommer från George Harrison.
 
"I’m not really a career person. I’m a gardener basically."
 
Helgtipset till er alla blir att peta ned lite frön i jorden, om ni inte redan har gjort det... Alternativt skaffa en tulipan i en liten vas. Jag gissar att det på några håll i Sverige kan ha börjat dyka upp lite nässlor och kirskål - ta vara på dessa!
 
Annars tycker jag ni ska leka med maten, i stil med Ida Frosk.
 

Ha en härlig helg!

Kommentarer
Lotta säger:

Bra att du flyr och byter miljö! Sluta stressa, lättare sagt än gjort, jag vet, men försök! NEJ lek INTE med maten! Eller jo förresten, om man gör så fint som på bilden KAN det vara ok ;)

2014-04-04 | 17:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback