Isprinsessan

Nej, så värst elegant var det inte. Det hjälper inte att jag är från Skandinavien, norr. Skridskor har aldrig varit min grej. Jag är totalt livrädd. Det är kanske därför jag så envist ändå försöker? Nog för att mitt mod inte sträcker sig längre till ungefär en gång per vinter... Kanske behövs det ett år mellan varven för att lugna mina nerver?
 
Med stöd från Daeun och klingande musik (det bästa med skridskobanorna här!) så gick det i alla fall vägen utan större blessyrer. Jag är dock imponerad av alla Kanadensare som verkar vara födda med blad under fötterna. Vilket de troligtvis också är. Jag är även fascinerad av alla snygga skridskor. Utbudet verkar vara enormt! Jag tror nästan att jag får leta upp en skridskobutik.
 
Ha en trevlig start på vecka åtta!
 
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Vad fina ni är! Övning ger färdighet, dock krävs det nog liiiite oftare än en gång per vinter ;)

2014-02-18 | 18:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback