Sista helgen i februari

Den milda temperaturen har stannat - och helgen har bjudit på strålande sol! Blåsigt, som så ofta. Jag säger det igen; det är tur att lyktstolpar finns!
 
Både lördag och söndag har det pågått full aktivitet längsmed ett av shoppingstråken här intill. Flera av butikerna har fått en isskulptur, en skylt i is. Tyvärr har vädret inte varit på skulptörernas sida, då flera redan börjat brytas ner.
Jag har vid någon ljus stund undrat varför ingen har gjort slag i saken och erbjudit färskmalet nötsmör. Jag menar, hur smart vore inte det? Jag tolkar det som om att någon hörda mina tankar.
Brevskrivande, toppgod hallonmangolassismoothie på Crudessence och grönt vatten - klorofyll! Hjälpte det till att absorbera helgens solstrålar måntro?
En gräsplätt får avsluta helgens inlägg. Jag ville lägga mig ned och rulla runt i det! Kramar
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Is is da shit! Snyggt, de kan de där Kanadensarna! Dina tankar är ju bra har jag sagt, du ser ;) Fast gräset ser inte så inbjudande ut, du får hälla på lite klorofyllvatten tror jag. He, he.

2014-02-24 | 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback