Smutsgris

Jag har alltid dragit till mig smutsen...eller så har smutsen dragit sig till mig. När jag var yngre skämdes jag - jag förstod inte hur "alla andra" kunde bära vattenhinkar till samtliga hästar utan en enda fläck. Själv var jag borde dyngsur och dammig.
 
Vissa saker förändras aldrig. Låt mig presentera, utanför min ytterdörr (hej vägsalt), samt utanför mina grannars. De är dessutom tre som bor där. Kan avslöja att deras "uppfart" är typexemplet för hur det ser ut hos "alla andra".
 
Frågan som kvarstår blir då...Går dessa människor aldrig ut? Om de gör de, hur lyckas de hålla fötterna torra och saltfria?
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

skitgris! Ha, ha, ha, vissa saker ändrar sig aldrig. Bra tycker jag :)

2014-02-15 | 13:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback