Typ 48 - Ung och Aktiv

PRIZM C2 Cluster Lookup är ett verktyg som skapats för att identifiera var dina kunder befinner sig, baserat på 66 olika livsstilar. Nu är det lanserat i Canada, och jag var givetvis tvungen att söka på "min" postkod.
Jag verkar platsa hyfsat okej, eller hur?
För övrigt undrar jag varför denna dag har resulterat i så pass hög frekvens av nya besökare. Är det blogg.se som har problem eller är jag synlig på en plats jag ännu inte är medveten om? Tala gärna om för mig!
Ha det bra!
 
 
 

Kommentarer
Papipupp säger:

Kan vara nått som en sökmotor hitta på din rubrik eller i texten.
Svårt att värja sig från det.
Kramis. <3 <3 <3

2014-02-04 | 09:57:47
Lotta säger:

Stämmer på en hel delpunkter!

2014-02-04 | 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback