2 mars

2 Mars och Ernst har namnsdag. Ett stort grattis!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Papipupp säger:

Jag vill me ha en sån där knapp.
Snälla ta med en sån hem när du åker i April.
Kramis <3

Svar: Det gör jag!
ernsta.blogg.se

2014-03-03 | 16:19:50
C säger:

Grattis Ernst!

Hoppas du mår bra Lovisa! Min syrra ska plugga i Montreal nästa år så jag hoppas besöka henne då. Hur som haver förväntar jag mig cafétips av dig då :-)

Svar: Nej, vad roligt! Hälsa henne att det är en underbar stad på många sätt. Caféer finns det got om, så jag ska definitivt sätta ihop en lista åt dig.
ernsta.blogg.se

2014-03-03 | 16:40:54
Bloggadress: http://blog.liu.se/cecilialeridou
Lotta säger:

Peas!!!!

2014-03-03 | 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback