Halvtid och semlor

Idag har jag på dagen spenderat halva tiden av min vintervistelse här. Hur jag känner? Det är sant att jag inte har gjort allt jag velat, och att det finns många upplevelser kvar. Jag känner mig dock ganska klar med Montreal. Jag känner mig klar med vintern. Jag hoppas dock att de följande femtiosju dagar blir tillräckligt bra! Det blir inte bättre än man gör det, eller hur?
 
En liten dos av hemma fick jag dock i lördags! Helt otippat sprang jag på en klasskompis från Sverige, då jag var på väg tillbaka till min studio efter en dag på stan. Galet, hur stor är chansen? Värmande kramar i Montréalkylan var uppskattat. Vi ses i Linkan i maj, Hanna!
 
Förutom halvtid är det dessutom fettistidag. Jag har aldrig gillat semlor, men min egen variant var försvinnande god.
 
Ta hand om er!
Upptäckte just ansiktet..ser ni ögonen och leendet?
 

Kommentarer
Papipupp säger:

57 dagar går fort fram gumman, semlan ser görfin ut.
Vintern har rasat ut hos oss troligen, men kan säkert göra återfall då och då. Kul att du träffade en klasskompis bara så där huxflux på gatan i just Montreal. Köp en lott gumman du vinner säkert storkovan bara för det. Stora och varma kramar från din papi. <3<3<3

Svar: kram
ernsta.blogg.se

2014-03-05 | 09:41:37
Kristina Värn säger:

Ja då är det halvtid då Nu kan Du börja nedräkningen Härlig semla Du gjort det ser godare ut an de vanliga som jag inte är förtjust i heller. Härligt med värmande kramar som kommer som en överraskning Ta hand om Dig vi ses snart Kramar

2014-03-06 | 13:18:32
Lotta säger:

he, he. Självklart att just din semla skulle ha ett ansikte. Åt du upp den lilla gubben? Skrek den ;) Mindre än halvtid nu då. Yihaaaaaa

2014-03-07 | 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback