Vår, tack!

37,9°C stod temperaturen på då jag klev ut från Moksha-yogan. Då hade vi legat ned i shavasana ett tag, samt att dörren varit öppen någon minut och släppt in ny, något kyligare luft.
 
Temperaturen utomhus? Inte trettio grader där inte. Idag var det trots allt underbar sol, så jag ska kanske inte klaga. Jag börjar dock bli lite trött på vintern nu. Skidor, skridskor och snöbollskrig känns inte lockande längre. Nu är jag redo för vår.
 
Tills vidare, eller ja, de två kommande månaderna, får jag hålla mig tillgodo med spirande grönska i mitt fönster. Det är inte så illa det heller!
 
[här är det tänkt att vara en bild på den spirande grönskan, men blogg.se vill inte för tillfället]
 
Ha en kanonstart på mars allihopa , och en fin helg!
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Detsamma gumman! Våren är på väg även hos dig, det kan jag lova!

2014-03-01 | 16:15:35
Kristina Värn säger:

Sol och vår längtar vi till Kram

2014-03-02 | 10:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback