Välkommen in!

Det ryktades om att det var svårt att hitta boende. Åtminstone om man sökte hyra en liten lägenhet. På något vänster lyckades hyresvärden emellertid skrapa fram en bostad till mig. Paniken återfann sig dessvärre då det visade sig att jag inte skulle få flytta in förrän september. Min tjänst började 3 augusti. Skulle jag behöva tälta en månad? En tidningsannons och ett överaskande antal svar senare lever jag dock på en gräddhylla för tillfället. På undervåningen huserar en gammal lanthandel som under helgen serverar kaffe, kaka och våffla. På övervåningen huserar en XXX.
 
Välkommen upp på min - om än tillfälliga - våning om ni har vägarna förbi!
 
 
 
 

Kommentarer
Lotta/Mami säger:

He, he. Det gäller att ha tur. Kunde inte fått ett bättre boende ju!

2015-08-15 | 10:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback