Första advent

Julmusiken har gått varm sedan någon vecka tillbaka. Nu är det dock legitimt att höja volymen. Adventspyntningen är sparsam i och med att det bara är en halv månad kvar tills jag tar min väska och byter bostad igen. Att pynta efter säsong sker dock per automatik, så redan har skimrande julgrupper, kransar och oskalade nötter hittat in. Jag ville inte heller missa nedräkningen till jul och har därför hållt utkik efter en adventsljusstake jag tycker om. Den sanna kärleken har ännu inte dykt upp. Kanske gör den aldrig det. Blev emellertid småförälskad i min provisoriska lösning som kommer att följa mig de kommande helgerna. I nöden föds kreativiteten.
 
Ha en fin vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback