Grönt på hemmaplan

Nu verkar det som jag springer i Växjö för jämnan. Kanske gör jag så. Det är dock drygt fyra mil dit och bussen tar gärna en sväng om till Uråsa vilket gör resan ännu längre. Uråsa är om möjligt ännu mer ute på vischan än Tingsryd. Det betyder emellertid också att det finns grönt på hemmaplan också, om än i lite andra former. Inte mindre veckert för det, särskilt inte när höstsolen står lågt.
 
...och under tiden jag är förpassad en våning upp passar jag på att pryda min balkong med en höstplantering. Den gör mig glad! 
Ha en fin start på veckan!
 

Kommentarer
Lotta säger:

Underbara bilder som vanligt! Blommor är bomull för själen.

2015-09-20 | 20:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback